fredag 23 januari 2009

Tips för att ge Jossan nervsammanbrott ;)

Blanda ihop orden data och dator och jag kommer garanterat bli illröd i ansiktet och korrigera dig på en gång ;)

Det finns faktiskt inget jag avskyr mer, ok om man aldrig har sett en dator men annars är det bara inte ok :-P Idag var jag ner på arbetsförmedlingen en sväng på deras (kanske inte så briljanta) projekt Jobbchansen, jobbchansen går ut på att det är öppet hus för arbetsgivare med rekryteringsbehov och man får mingla med dem på plats. I dag fanns det inga jobb som passade mig men jag fick lite nervösa ryckningar när en arbetsgivare presenterade sina arbetsuppgifter såsom att "sitta vid en data och mata in uppgifter"....... och jag fick bita mig i tungan för att inte fråga om det inte hade varit bättre att sitta vid en dator.....

0 kommentarer: