torsdag 1 januari 2009

Sagan om Ernie


När jag var liten hade jag ett favvogosedjur, Ernie, var han kom ifrån kommer jag inte riktigt ihåg men han kan ha vunnits på nåt lotteri på typ Liseberg eller Gröna lund (har nåt vagt minne av det) och han var med mig dygnet runt... stackars Ernie var med om många äventyr bla har ha fått en arm fastsydd som min bror drog sönder. Jag har faktiskt inte tänkt på Erniemåååååååånga år och trodde han hade åkt till gosedjurshimlen för länge sen men så dök han faktiskt upp för ett tag sen i botten på en svart sopsäck när vi städade garderoben :-O Och när jag berättade för Elin om att det var mammas favorit när mamma var liten så vart hon väldigt fascinerad och bestämde att Ernie ska få sova i min säng igen, så nu sitter han på mitt nattduksbord igen och jag ska aldrig lägga honom i en sopsäck igen ;)

0 kommentarer: