söndag 4 januari 2009

Schyyyy...... Lyssna

Hör ni?

Eller rättare sagt hör ni vad tyst det är här? Ingen som nyser, ingen som feberyrar, ingen som hostar, ingen som spyr slem på mattorna, ingen som är gnällig och kinkig... Jag tror faktiskt vi är klara med den här förkylningen nu :) Och inatt har alla sovit bra så nu känns allt så mycket bättre, det är så jobbigt när dem små är sjuka och man inte kan hjälpa dem :( Det kändes som hjärtat skulle brista när Elin vaknade på nätterna och hostade och kved fram ett "Hjälp mig"


Och så är det sista dagen på julledigheten nu, imorron börjar Marcus jobba igen så snart återgår allt till det normala, visserligen börjar inte barnen dagis igen förrens på torsdag så vi är hemma ett par dagar till...


P.s 1 Nu får nog julgranen sluta barra om den inte ska bli vräkt
P.s 2 Vill åka till Ikea
P.s 2 Mitt bodybutter börjar ta slut ;-O
P.s 3 I morron är jag och småskruttarna själva så kom förbi om du är kaffesugen
P.s 4 Jag längtar till våren

0 kommentarer: