fredag 23 januari 2009

Äntligen

Äntligen har jag tagit mig till frissan och klippt håret :D Det vart kanske inte så stor skillnad men jag tog av nästan en decimeter och klippte upp det lite mera....

Det enda som störde var frisören som aldrig slutade prata :O jag vet att dem flesta vill prata hos frissan men jag är helt tvärsom, jag älskar den lilla stunden för mig själv att få sitta och slappna av medans nån pysslar med mitt hår... och det brukar dem flesta frisörer märka och jobba i tysthet... men inte idag, hon pladdrade värre än Elin, och det säger inte lite det ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh jag håller med dig helt Jossi..Jag vill också bara sitta och njuta i tysthet hos frissan INTE tjattra som en papegoja.Numera klipper jag mig hos min granne som är frisör så då bliré ju annat men vi känner ju varandra väl. Värst var då jag var på massage en gång och tjejen snackade hela tiden tillslut kom det nog bara nå sömndruckna mumlanden från mig, det var hur irriterande som helst, hos massören ska man också ha lugn och ro!
Kram på dig/ Kicki
Ps synd med jobbet Ds

Jossan sa...

Va skönt att det finns fler som jag ;) och va skönt med en frisör som granne, praktiskt om inte annat ;)
Jättekramar och hoppas allt är bra med er!

Anonym sa...

Mycket praktiskt och mycket billigare än mitt gamla ställe, passar plånboken bättre!!
Allt bra med oss, det snurrar i 190 - du vet hur det är med en envist underbar 3 åring i huset, gissa om hon styr och ställer med sina större syskon, de är hennes slavar : )
Kram på dig

Jossan sa...

Jorå, att treåringar tror dem är universums härskare har vi märkt på sistone här hemma ;)