söndag 18 januari 2009

Hektisk Helg

Äntligen söndagkväll och lite lugn och ro :) helgen har varit ganska händelsefattig men mina barn måste ha hittat knark nånstans för dem har varit så uppe i varv hela helgen så Marcus och jag är så slut, Elin har åkt 100000000 varv runt lägenheten på sin bobbycar med Joel springande efter, den ena sjungandes Bä bä vita lamm för full hals och den andra tjutande i ett tappert försök att sjunga :O Gissa om jag längtar till sommaren då det blir lite enklare att aktivera dem ute typ mamma solar och barnen spelar fotboll *önskedrömmer lite* ;)

Nu ska jag njuta en kopp te och lite choklad och sitta vid datorn resten av kvällen, Marcus ska jobba med nåt projekt som aldrig verkar ta slut men vi kanske får lite tid att umgås till semestern iaf ;)

Lite nervös är jag också angående mitt jobbmail, värsta tänkbara scenario är ju att det "bara" är ett timvik och bästa tänkbara är ju ett fast jobb, då åker champagnen fram :)

0 kommentarer: