söndag 18 januari 2009

Bloggutmaning från Lena

Jag har fått en bloggutmaning från Lena att berätta tio sanningar om sig själv, den har jag gått och klurat på hela dan men jag tror jag får ihop 10 som kanske inte alla vet :)

  1. Jag röker och har inga planer på att sluta trots att jag ibland säger det *skäms lite*
  2. Jag tittar på tok för mycket på teve på kvällarna istället för att sova
  3. Jag har intervjuat Robert Aschberg en gång för ett projekt och intervjun visades på lokaltv
  4. Jag är beroende av örontops och "topsar" öronen minst två gånger per dag
  5. Jag har varit med när en get födde killingar
  6. Jag hatar vintersporter och bävar för den dag jag måste åka skidor med barnen
  7. Ibland hoppar jag över lunchen och tar en kaka och en kaffe istället
  8. Jag är lite småpedant och städar nog bort för mycket av mitt liv
  9. Min största längtan just nu är efter en hund och jag läser hundannonser i smyg
  10. Jag älskar att gå och trängas på reor och göra fynd, fast det vet nog dem flesta ;)

Sådär... sensationellare än så vart det nog inte ;) jag skickar den vidare till:

Jenny

Angie

Caroline

0 kommentarer: