fredag 23 januari 2009

Dagens agenda


Äntligen fredag! Idag ska jag ta en sväng till arbetsförmedlingen och sen blir det lite kaffe på Brogården, och kanske lite shopping förstås ;) Man kanske skulle ta en sväng förbi bolaget för det vore gott med ett glas vin till kvällen :D


Men något fredagsgott blir det inte ikväll, nu är det dags för en nyttigare period igen. Inte för viktens skull direkt utan för att min kropp och skäl faktiskt mår så mycket bättre utan skräpmat och socker... allting fungerar ju bättre med nyttig mat hur tråkigt det än låter, hyn och håret blir finare och jag blir mycket piggare. Så det blir ett par dagars sockerabstinens men sen brukar det gå bra ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har slutat äta godis, syndar dock med bakverk då och då, men inte så ofta som innan. Men jag gör det för vikten...

Synd att du inte fick jobbet! Håller tummarna för att du hittar något annat snart.

Ha en skön kväll!

Jossan sa...

Ja bakverk är nog min stora last med, och på sistone har det blivit en ful ovana att fika med något gott på kvällarna och det eskalerar ju lätt :( Det får bli lördagsfika i fortsättningen så det blir nån ordning på det :)

Ja jag hade gärna velat ha jobbet men det kommer väl flera... så tumhållning behövs ;)

Ha en underbar helg :)