måndag 12 januari 2009

Ledig hela veckan :O

Oj än så länge är jag ledig hela veckan.... eller ledig och ledig, jag måste förstås söka jobb men jag har inget jobb inplanerat och det var lugnt i helgen på cafeet (folk har nog inte pengar att gå och fika just nu) så det blir nog inte att dem ringer. Kanske skulle man ta tag i att putsa fönstrena, se ut vore ju trevligt ;)

Jag har precis fyllt i månadens a-kassekort oxå och det blev en trevlig överraskning, veckorna därifrån släpar ju efter ganska mycket men den här månaden vart det så bra att det blir utbetalning för 6 veckor, dvs mycket shoppingpengar kvar ;) Fast vi måste nog investera i en växasäng till Joel, han börjar bli för stor för spjälisen... men nånting extra blir det nog iaf, kanske en ny säng till mamma och pappa, våran börjar bli till åren och knarrar så fort man rör sig så grannarna funderar nog vad vi pysslar med på kvällarna ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad härligt med lite extra klirr, för mig blir det extra 25 feb. Har jobbat massor denna månad hitills och fick ju ett schema på 30 % :-D

Jag ska kolla en sak om söndagen innan jag tackar ja, så det inte blir som igår. Jag skäms!

Jag skulle gärna försöka ta en promenad någon kväll/dag. Jag är ledig på fredag tex om du är det?

Kram Jenny
Ps: titta min rea shopping i min blogg :-D Ds.

Jossan sa...

Va kul att du får jobba så mkt :D Vi kanske ska ta och börja planera lite kryssning snart nu när ekonomin är bättre för oss alla?

Fredag är jag helt ledig, om det blir jobb för mig så är det bara på eftermiddan så kvällen är jag helt fri om vi ska hitta på något :)

*springer och snokar på reashoppingen* ;)

Jenny sa...

Det tycker jag verkligen :-) hoppas sandra är med fortfarande. Vi behöver ju inte ta någon dyr en, vet att de sparar till sin semester i turkiet i maj :-D

Det vore jätte roligt att hitta på något. Vad har du lust med?

Jossan sa...

Nej budgetkryssning funkar toppen för mig, det är ju sällskapet som är det viktiga, inte hytten :)

Tja, vi kan ju vara nyttiga och gå ut och promenera... eller så kan vi åka ner på stan och äta nåt gott eller bara fika ;)