onsdag 21 januari 2009

Kaos

Hur kan det ta sån tid att blir klara på morronen :-O Rent teoretiskt så är det ju inte så mycket som ska göras och vi är ju faktiskt två vuxna, men med en som springer och gömmer sig så fort man säger "byta blöja" eller "ta på sig kläderna" och en som "ska bara" så fort det ska göras nånting så tar det tiiiiiiiiiid... lågvattenmärket var nog när Elin inte kom på något mer "ska bara" och utbrister "jag ska bara klappa händerna en stund"... jag kommer bli gråhårig snart ;) Och inte blir det bättre av att det är 1000 saker som ska på när det är dags att klä på sig *hatar vintern* och gud nåde om man råkar sätta på Elin någonting i fel ordning som typ mössan innan halsduken, då är utbrottet nära och det är bara att börja om, om det är nåt man blir bra på som småbarnsförälder så är det att räkna till 100 ;)

Så nu får nog våren ta och komma nån gång.... jaja det är bara januari men man kan ju längta lite ;P

Nu är det iaf lugn och ro här hemma och jag ska snart göra mig klar och åka ner på stan.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå
Pengarna på mobilen tröt igår. Tyvärr jobbar jag ikväll :-( Men på söndag kanske vi skulle kunna få till en träning?

Kramar

Jossan sa...

Aha, jag undrade vart du försvann ;) Vi har inget inplanerat på söndag så lite träning vore skönt :)

Anonym sa...

Vad kul :-) då spikar vi söndagen runt kl 17 tror jag det går ett lagom pass ;-) haha

Ps: Nu är mina sanningar fixad, inget nytt för dig tror jag Ds.

Kram jenny

Jossan sa...

Med lagom hoppas jag du menar lätt ;-P Annars får du bära mig hem ;-) Runt fem blir bara bra, vi kan ju höras närmare om tiden....