tisdag 20 januari 2009

25 procents chans till jobb?

Sådär, hemma från min intervju :) Allting kändes jättebra och intervjun flöt så nu är det bara upp till konkurrensen... vi är totalt 4 stycken som "slåss" om tjänsten så det är åtminstonne 25% chans att den blir min. Tjänsten är ett långt 75%-igt vikariat på ett jättemysigt cafe nere på stan med beställnings och butiksansvar så för mig vore det perfekt. Nu blir det en låååååååång väntan på svar, innan veckan är över skulle jag få veta men det är ju 3 långa dagar kvar ;-O

3 kommentarer:

Anonym sa...

*håller tummarna*

Varenda timme känns ju som en evighet när man väntar på svar... Jag väntar på info om ett intressant jobb själv - men ansökningstiden går inte ens ut förrän på tisdag, sedan ska de la gå igenom ansökningar och ha sig innan de kan tänkas höra av sig... :-/

Jenny sa...

Gud vad roligt :-D jag höl tummarna hela dagen idag och nu får jag hålla dem ännu hårdare. Hoppas verkligen du får det.

Kram
Jenny

Jossan sa...

Tack för all tumhållning, och fortsätt hålla tummarna ett par dar till nu ;) Om jag får det får ni komma ner och hänga hos mig hela dagarna ;)

Smurfan, undras om det är samma jobb vi har sökt, jag har ett intressant på min lista över sökta jobb där ansökningstiden oxå går ut på tisdag ;)