måndag 5 januari 2009

Sjörövare och kojor

Idag har jag, Joel och Elin:

  • Byggt koja under köksbordet (mammas rygg gillar inte att krypa ur och i den)
  • Lekt sjörövare,
  • Ritat (typ 10000 gånger)
  • Tittat på film (TråkNoddy var det förstås som mamma hatar)
  • Lekt musikorkester (Xylofon, maracas och trumma så det hörde nog grannarna med)
  • Byggt lego (Mamma och Elin bygger och Joel raserar)
  • Läst sagor (Lugn och ro en liten stund)
  • Dansat (Tur att ingen ser oss)
  • Fikat (Nåja men det slank ner några Wallie-kakor)

Pust så slut man kan bli av att bara leka ;) Fast jag hann med lite praktiskt också så golvet är dammsuget och skurat så ikväll kan vi bara ta det lugnt.

Nu ska jag pusta ut med en kaffe för Marcus har kommit hem och får ta över lekandet....


Lite kort, men dålig kvalitet för jag orkade inte ta fram riktiga kameran utan bara mobilen
Våran fina koja :)
Joel ritar

Elin ritar


1 kommentarer:

messan sa...

Fin koja och gott fika :-)
Ha en underbar kväll!

p.s jag äter kaffekarameller ;-)Mums!
Kram