söndag 21 december 2008

Roligt test ;)

Fick ett litet test skickat så jag passar på att svara på det.... och skickar det vidare :)

Hur bor du: Lägenhet men letar efter drömhuset
Brukar du komma i tid: jag är alltid 10 minuter för tidig
Hur lång är du: 1.64 cm
Kan du laga mat: Japp, och ganska bra oxå ;)
Vad jobbar du med/pluggar du: Arbetslös men jobbar extra på ett cafe i centrala västerås
Vad har du på dig just nu: Linne, trosor och strumpor
Har du någon fobi: Skalbaggar får mig att gråta *skäms*
Hade du en bra kväll igår: Ja absolut, mysig hemmakväll med god mat och levande ljus
Vilket är ditt senaste inköp: massor med julklappar
Din favoritdryck på morgonen: kaffe och treo
Var fick du dina senaste pengar ifrån: senaste måste vara barnbidraget som kom i fredags
Har du sovit i din egen säng inatt: japp
Vem snackade du med senast: Marcus
Varm favoritdricka: kaffe
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten, cola light
Alkoholhaltig favoritdricka: cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: hmmm det skriver jag nog inte här ;)
Saknar du någon just nu: ja många personer
Vad ska man göra för att få dig irriterad: komma försent
Någon jag stör mig på: missunsamma människor:
senaste person du kramade: Elin
Senaste person du ringde: Leila
Senaste person som ringde dig: Anders
Vad drack du senast: Julmust
Vill du ha barn: inte flera :-O
Längtar du till din nästa födelsedag: Nope
Har rakat dina ben någon gång: Jajamensan
Är du sugen på något nu: Nej inte direkt
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Alldeles för många
Använder du hudkräm: Ja
Attraheras du av män med skägg: haha näe inte det minsta... kanske lite tredagarsstubb
Micro-pop eller poppa själv: Micro (fast jag alltid bränner dem)
Brukar du baka: ja oftast nån/några gånger per vecka
Röstade du i det senaste valet: ja
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ett fast jobb bara så vore allt komplett
Vilken låt lyssnade du senast på: Lars Winnerbäck - Jag är hos dig igen
Har någon annan sovit i din säng inatt: ja

0 kommentarer: