lördag 27 december 2008

Jobbet, reafynd och fyllon på bussen

Ännu en dag på jobbet med massor att göra, men nu är jag ledig ett par dar och ska bara njuta och försöka vara lite mer med vänner och familj. Fick lov att springa in ännu en sväng på New Yorker imorse oxå och handla lite mera, jag kan varmt rekomendera deras mellandagsrea om nån ska ner på stan, totalt har det blivit 5 toppar/tröjor till mig och 2 skjortor och en tröja till Marcus för cirka 500 kr... me like :) Ska försöka ta lite fyndbilder i veckan och lägga upp...


Bussresan hem var däremot inte nån höjdare, 4 överförfriskade herrar härjade hejvilt hela vägen hem och jag har nog aldrig promenerat fortare mellan busshållsplatsen och min dörr när jag upptäckte att dem skulle gå av vid samma hållplats, och det var inte det lättaste i högklackade stövlar ;)


Lite kort från min rökpaus på jobbet.... (bara mobilkameran så dålig kvalitet)

0 kommentarer: