måndag 22 december 2008

Roligt paket

Nu ringde det precis på dörren och det var posten som kom med vårat nya Viasat-paket :) Vi har bytt från ComHem till Viasat och väntar nu bara på en installatör som ska komma och sätta upp parabolen på uteplatsen. Med det här paketet får vi också en inspelningsbar digitalbox så nu kanske vi äntligen kan få lite bra tv att titta på på kvällarna, våran video gav upp för ett tag sen (för många små fingrar som har pillat på den gissar jag) så vi har inte kunnat spela in någonting på ett tag och det har hittills bara varit skräp när vi har haft tid att sätta oss framför teven. Plus att man kan välja att spela in alla avsnitt av en viss serie så nu kanske jag kan uppdatera mig hur det går i Hem till gården som jag pinsamt nog fastnade för när jag var mammaledig med Elin ;)

0 kommentarer: