torsdag 25 december 2008

Hemnet-knarkare

Sitter och surfar lite på hemnet.se och drömmer mig bort.... om man hade obegränsat med pengar så skulle man nog kunna hitta och köpa drömhuset, eller åtminstonne något som var nära och sen kunna bygga om tills det var "rätt" men nu känns det ganska hopplöst :-/ Iofs så är det inte så många hus ute nu i dem områden vi vill bo (öster med omnejd) men de som finns är inte ens i närheten av det rätta eller värda att gå på visning på. Mitt drömhus är en enplansvilla med ganska stor tomt, det måste vara minst 5 rum så vi får ett arbetsrum, det får gärna finnas en källarvåning med någon slags gillestuga som vi kunde ha som mys/lekrum, bastu hör väl till min mans önskemål men gärna för mig med :) Och så förstås så måste det vara ett stort och fyrkantigt kök som ska vara nyrustat så man slipper börja göra om köket det första man gör. Och insynsskyddat är oxå ett krav, åtminstonne altanen så man kan smyga ut i morronrock på somrarna och dricka morronkaffe utan att behöva bekymra sig om nyfikna grannar ;)

Så om nån har mitt drömhus och funderar på att sälja så hör av er ;)

0 kommentarer: