söndag 1 februari 2009

Long time no see ;)

Nu har det varit dåligt med uppdateringar ett par dar men det har varit så rörigt hemma, Joel har varit förkyld och med ett humör därefter, marcus har haft deadline på ett projekt och har jobbat dygnet runt, elin har hamnat i en trotsperiod.... och jag, ja försöker bara ta mig igenom dagarna ;) Men nu har det lättat lite grann och vardagen börjar lunka på igen.

Förutom lite lördagsgodisfusk så har det gått helt ok att försöka minska på sockret och vågen visade -1kg igår som en trevlig bonus :D Jag har även kommit igång med träningen igen och det känns så skönt i kroppen, och håller motivationen isig så kanske man inte behöver bada i vassen iår ;) fast helt ärligt så har jag inte så mycket kroppsnojor längre, jag är ganska nöjd med mig själv trots alla fel och brister...

Nu blir det dator och tv resten av kvällen och imorron är det dags för en ny vecka :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att se dig igen :-) Åh verkar ha varit stressigt hos dig. Ungefär som hos mig. Men jag är fortfarande inte frisk :-( känner mig trött i kroppen och utan skelett blä.

Åh vad härligt :-D skulle också behöva hålla mig från sockret. Men det är såååå svårt.

På torsdag om de var 10,30 el 11,30 går ett baspass som sandra föreslog. (jag tränade inte igår heller) :-( hoppas du hade det bra på jobbet

Kram Jenny

Jossan sa...

Ja man känner att man lever ;) men jag är iaf frisk nu... fast vi väntar bara på nästa sväng, på Elins avdelning är 14 barn sjuka med 40graders feber :-O Vill inte vill inte vill inte vill inte... men vi kanske klarar oss

Jag kan tyvärr inte på torsdag men gå ni så hänger jag med på söndag kväll istället :)

Jag sitter och drömmer just nu på http://www.artclinic.se/index.php det ligger i uppsala ;)

Kram kram