fredag 13 februari 2009

Facebook och andra otrevligheter...

Ja jag erkänner, jag har varit facebookberoende.... men hade faktiskt totalt tröttnat för ett tag sen och hade inte varit inloggad på evigheter. Men så frågade en vän om jag hade facebook så då fick jag ju lov att logga in för att lägga till honom, och så var det kört igen ;O Så brist på uppdateringar den här veckan har helt varit facebooks fel :P

Annars har det inte hänt så mycket alls den här veckan, mycket fikande och lite jobbande.... Joel har ju också varit på hörcentralen och nu fick vi iaf klartecken att han har så pass god hörsel så han kommer att ha helt normal tal och språkutveckling :D Sen var det fortfarande nåt som inte riktigt stämde med testerna så vi ska tillbaka till sommaren och se hur resultaten ser ut då, men det känns inte så oroande :)

2 kommentarer:

Jenny sa...

Vad skönt att det såg bra ut med Joels öron.

Ska du med och träna på söndag? haha facebook kan vara beroende framkallande jag vet ;-) datorer över huvudtaget skulle jag nästan vilja påstå haha.

En stor fredagskram :-D

Jossan sa...

Ja det var jätteskönt, även om det är nåt pyttefel nu så kommer han nog inte att påverkas av det senare i livet :)

Jag tränar gärna på söndag, har inte blivit mycket motion i veckan alls så det kan behövas :) Jag kanske är hos mamma på eftermiddan men vi kan ju höras hur vi åker ner när det närmar sig...

Ja jag trodde ju helt ärligt att jag hade tröttnat på facebook, men näpp så var det ju inte alls det... nåja nåt ska man väl ha att göra på kvällarna när Marcus jobbar :)

Fredagskramar är mysig! :D